Sennin Mōdo to tryb, który aktywuje się, po połączeniu energii natury, ze swoją chakrą.
Efektem takiego stanu rzeczy, jest wzrost wszystkich umiejętności bojowych.
Poziom Pierwszy - Imperfect Sennin Mōdo
Użytkownik nie potrafi w pełni przejść w stan Sennin Mōdo, przeważa chakra sił natury, przez co ninja bardziej przypomina ropuchę, niż człowieka.
Aby wejść w Sennin Mōdo należy pobrać chakre z otoczenia. Użytkownik, który jest w bezruchu całą turę potrafi skumulować na tym poziomie 2500 Chakry Senjutsu co turę. Jednak co każdą turę aktywowanego Sennin Mōdo traci 2000 Chakry Senjutsu, które pozwala utrzymywać umiejętność. Tryb aktywuje się dopiero, gdy użytkownik znów zacznie się ruszać, więc pobierając chakrę nie trzeba utrzymywać Sennin Mōdo.
Jeżeli posiada się technikę materialnego klonownia (np. Kage Bunshin no Jutsu) można stworzyć max. 2 klony (na walkę/misję), które mogą kumulować chakrę Senjutsu i przy ich odwołaniu przekazać ją użytkownikowi. Klony jednak są w stanie pobierać co turę tylko 1250 chakry Senjutsu i w czasie ich zbierania orginał nie może stworzyć więcej niż 3 klony w walce, ponieważ większa ich ilość uniemożliwi pobieranie energii klonom.
Użytkownik nie może posiadać więcej chakry senjutsu niż maksymalna ilość jego normalnej chakry. Jeżeli limit zostanie przekroczony użytkownik Sennin Mōdo zmieni się w żabi posąg.
Można używać wszystkich istniejących technik Senjutsu.
W czasie użycia tego stanu - witalność, szybkość, reakcja oraz zręczność wzrastają o 20 punktów na czas użycia.
Po zakończeniu trybu użytkownik traci 50% swojej normalnej chakry.
Aby wejść ponownie w Tryb Mędrca należy poczekać 5 tur, zanim będzie można ponownie zacząć kumulować chakrę senjutsu.
Poziom Drugi - Sennin Mōdo
Idealna forma Sennin Mōdo, otrzymana po całkowitym zrównoważeniu chakry z energią otaczającej ninja natury. Osoba w tej formie, wyróżnia się jedynie oczyma ropuchy, które symbolizują idealną harmonię chakry z naturą.
Aby wejść w Sennin Mōdo należy pobrać chakre z otoczenia. Użytkownik, który jest w bezruchu całą turę potrafi skumulować na tym poziomie 5000 Chakry Senjutsu co turę. Jednak co każdą turę aktywowanego Sennin Mōdo traci 2000 Chakry Senjutsu, które pozwala utrzymywać umiejętność. Tryb aktywuje się dopiero, gdy użytkownik znów zacznie się ruszać, więc pobierając chakrę nie trzeba utrzymywać Sennin Mōdo.
Jeżeli posiada się technikę materialnego klonownia (np. Kage Bunshin no Jutsu) można stworzyć max. 2 klony, które mogą kumulować chakrę Senjutsu i przy ich odwołaniu przekazać ją użytkownikowi. Klony jednak są w stanie pobierać co turę tylko 2500 chakry Senjutsu i w czasie ich zbierania orginał nie może stworzyć więcej niż 3 klony w walce, ponieważ większa ich ilość uniemożliwi pobieranie energii klonom.
Użytkownik nie może posiadać więcej chakry senjutsu niż dwa razy więcej, niż maksymalna ilość jego normalnej chakry. Jeżeli limit zostanie przekroczony użytkownik Sennin Mōdo zmieni się w żabi posąg.
Można używać wszystkich istniejących technik Senjutsu.
W czasie użycia tego stanu - witalność, szybkość, reakcja oraz zręczność wzrastają o 40 punktów na czas użycia.
Po zakończeniu trybu użytkownik traci 50% swojej normalnej chakry.
Aby wejść ponownie w Tryb Mędrca należy poczekać 5 tur, zanim będzie można ponownie zacząć kumulować chakrę senjutsu.
Offline